Marims 500 - łódź aluminiowa

Dodaj recenzję:
  • Dostępność: Brak Brak  (0 szt.)
    Czas realizacji: 4-6 tygodni

Marims 500 to solidna, płaskodenna łódź aluminiowa do ratownictwa wodnego adresowana do Straży Pożarnej, Policji, WOPR-u, Inspekcji Ochrony Środowiska, Państwowych Straży Rybackich, sztabów kryzysowych i innych służb.

Łódź płaskodenna aluminiowa Marims 500 może być sterowana rumplem silnika zaburtowego lub za pomocą układu sterowniczego zamontowanego w konsoli. Może to być silnik z napędem śrubowym lub strugowodnym typu JET. Łódź posiada podwójne dno. Tworzy to szczelne komory wypornościowe. Wykonana jest z blachy o grubości 3 mm. Profilowane dno i burty usztywniają konstrukcję łodzi. Podłoga w kokpicie, półpokłady, podest dziobowy, podesty rufowe i pokrywy bakist wykonane z blachy antyposlizgowej - ryflowanej. Lekko podgięte do góry dno w części dziobowej pozwala na łatwiejszy dostęp do brzegu. Duża platforma i podwyższony reling w części dziobowej pozwalają na sprawniejsze prowadzenie akcji. Łatwiejsze podejmowanie ludzi, zwierząt i przedmiotów znajdujących się w wodzie. Opcjonalnie może być wyposażona w wykładaną na brzeg platformę umożliwiająca łatwiejszą ewakuację. Umożliwia też wprowadzenie wózka inwalidzkiego na pokład łodzi. Na dziobie można zamontować drabinkę dla płetwonurka. Łódź Marims 500 posiada kategorię projektową C potwierdzoną certyfikatem Polskiego Rejestru Statków nr CW/RCD/1969/2016. Pozwala to na użytkowanie łodzi na przybrzeżnych wodach morskich, zatokach, zalewach, jeziorach i rzekach, w warunkach wiatru o sile do        6 stopni w skali Beauforta. Do transportu łodzi można zastosować przyczepę z hakiem o regulowanej wysokości i wymiennym zaczepem. Wówczas można wykorzystać samochód ciężarowy.

Standardowe wyposażenie łodzi:

    • płaskodenny kadłub wykonany z aluminium
    • trzy otwierane bakisty
    • komory wypornościowe - podwójne dno wzmocnione przekładkami
    • wzmocniona pawęż przystosowana do montażu silnika
    • ucho cumowe i dwa ucha holownicze na rufie
    • korki do osuszania komór wypornościowych
    • odpływ wody z kokpitu z korkiem
    • burta w górnej krawędzi wzmocniona rurą aluminiową

Opcjonalne wyposażenie łodzi:

    • Relingi z rur aluminiowych
    • Knagi 4 sztuki
    • Konsola sterownicza z przekładnią, kierownicą, sterociągiem, manetką i cięgnami 
    • Konstrukcja pod lampę zespoloną - składana 
    • Lampa zespolona z napisem STRAŻ z głośnikiem i manipulatorem
    • dwie demontowalne bakisty na burtach
    • "Linka życia"  na burtach łodzi
    • Kotwica składana z liną
    • Koło ratunkowe z uchwytem
    • Rzutka ratunkowa z uchwytem
    • Pagaje 140 cm - 2 sztuki z uchwytami
    • Bosak aluminiowy teleskopowy z uchwytami
    • Akumulator z pojemnikiem i przewodami
    • Drabinka na dziobie dla płetwonurka
    • Światła nawigacyjne
    • Szperacz ręczny z uchwytem
    • Szperacz ręczny LED z uchwytem
    • Pompa zęzowa elektryczna, automatyczna
    • Instalacja elektryczna do urządzeń
    • Fotel dla sternika i pasażera na bakistach rufowych
    • Suwadło do regulacji położenia fotela sternika i pasażera
    • Daszek osłaniający przestrzeń roboczą - składany i demontowalny
    • Stolik roboczy na rufie przy siedzisku pasażera 
    • Gaśnica proszkowa 2 kg
    • Odbijacze z linkami 4 sztuki 
    • Kamizelki asekuracyjne i ratunkowe
    • Ubrania do pracy w wodzie
    • Malowanie burt i napisy wg zamówienia ( straż RAL3000 )
    • Pokrowiec na łódź
    • Silnik zaburtowy o mocy maksymalnej 60 KM z manetką, zegarami ( obrotomierz z licznikiem motogodzin i trim ) ze zbiornikiem paliwa
    • Przyczepa z hamulcem najazdowym z instalacją LED 12/24V
    • Przyczepa z hakiem o regulowanej wysokości z instalacją LED 12/24V
    • Koło zapasowe do przyczepy
    • Pasy transportowe
Konstrukcja Aluminium 3 mm grubości
Długość łodzi 4,82m
Długość całkowita z podestami  5,00m
Szerokość całkowita 1,93 m
Szerokość dna 1,48 m
Wysokość kadłuba 0,66 m
Wysokośc burty 0,70 m
Zanurzenie 0,06-0,12 m
Masa własna łodzi 350 kg
Maksymalna nośność 760 kg
Maksymalna ilość załogi 8 osób
Maksymalna moc silnika 36,8 kW / 50 KM
Kategoria projektowa C
Certyfikat Polski Rejestr Statków, CE

Zapraszamy również na naszą stronę marim.com.pl/project/marims-500