Marims 500 - wersja IOŚ - łódź aluminiowa

Dodaj recenzję:
  • Dostępność: Brak Brak  (1 szt.)
    Czas realizacji: 4 tygodnie

Marims 500 to solidna, płaskodenna łódź aluminiowa do prowadzenia prac na wodzie. Łódź adresowana jest do Inspekcji Ochrony Środowiska.

Może być sterowana rumplem silnika zaburtowego lub za pomocą układu sterowniczego zamontowanym w konsoli. Może to być silnik z napęden śrubowym lub strugowodnyn typu JET. Łódź posiada podwójne dno. Tworzy to szczelne komory wypornościowe. Wykonana jest z blachy o grubości 3 mm. Profilowane dno i burty usztywniają konstrukcję łodzi. Podłoga w kokpicie, półpokłady, podest dziobowy, podesty rufowe i pokrywy bakist wykonane z blachy antyposlizgowej - ryflowanej. Lekko podgięte do góry dno w części dziobowej pozwala na łotwiejszy dostęp do brzegu. Duża platforma i podwyższony reling w części dziobowej pozwala na sprawniejsze prowadzenie akcji. Łatwiejsze podejmowanie ludzi, zwierząt i przedmiotów znajdujących się w wodzie. Na dziobie można zamonrować drabinkę dla płetwonurka. Łódź Marims 500 posiada kategorię projektową C potwierdzoną certyfikatem Polskiego Rejestru Statków nr CW/RCD/1969/2016. Pozwala to na użytkowanie łodzi na przybrzeżnych wodach morskich, zatokach, zalewach, jeziorach i rzekach, w warunkach wiatru o sile do 6 stopni w skali Beauforta. Do transportu łodzi można zastosować przyczepę z hakiem o regulowanej wysokości i wymiennym zaczepem. Wówczas można wykorzystać samochód ciężarowy.

Standardowe wyposażenie łodzi:

    • płaskodenny kadłub wykonany z aluminium
    • trzy otwierane bakisty
    • komory wypornościowe - podwójne dno wzmocnione przekładkami
    • wzmocniona pawęż przystosowana do montażu silnika
    • ucho cumowe i dwa ucha holownicze na rufie
    • korki do osuszania komór wypornościowych
    • odpływ wody z kokpitu z korkiem
    • burta w górnej krawędzi wzmocniona rurą aluminiową

Opcjonalne wyposażenie łodzi:

    • Relingi z rur aluminiowych
    • Knagi 4 sztuki
    • Konsola sterownicza z przekładnią, kierownicą, sterociągiem, manetką i cięgnami 
    • Konstrukcja pod lampę zespoloną - składana 
    • Lampa zespolona z głośnikiem i manipulatorem
    • Dwie demontowalne, otwierane bakisty na burtach
    • "Linka życia"  na burtach łodzi
    • Kotwica składana z liną
    • Koło ratunkowe z uchwytem
    • Rzutka ratunkowa z uchwytem
    • Pagaje 140 cm - 2 sztuki z uchwytami
    • Bosak aluminiowy teleskopowy z uchwytami
    • Akumulator z pojemnikiem i przewodami
    • Drabinka na dziobie dla płetwonurka
    • Światła nawigacyjne
    • Szperacz ręczny z uchwytem
    • Szperacz ręczny LED z uchwytem
    • Pompa zęzowa elektryczna, automatyczna
    • Instalacja elektryczna do urządzeń
    • Fotel dla sternika i pasażera na bakistach rufowych
    • Suwadło do regulacji położenia fotela sternika i pasażera
    • Daszek osłaniający przestrzeń roboczą - składany i demontowalny
    • Stolik roboczy na rufie przy siedzisku pasażera 
    • Gaśnica proszkowa 2 kg
    • Odbijacze z linkami 4 sztuki 
    • Kamizelki asekuracyjne i ratunkowe
    • Ubrania do pracy w wodzie
    • Malowanie burt i napisy wg zamówienia 
    • Pokrowiec na łódź
    • Silnik zaburtowy o mocy maksymalnej 60 KM z manetką, z zegarami ( obrotomierz z licznikiem motogodzin i trim ),ze zbiornikiem paliwa
    • Przyczepa z hamulcem najazdowym z instalacją LED 12/24V
    • Przyczepa z hakiem o regulowanej wysokości z instalacją LED 12/24V
    • Koło zapasowe do przyczepy
    • Pasy transportowe
Konstrukcja/Kategoria projektowa Aluminium / C
Długość całkowita 5,00 m
Szerokość całkowita 1,93 m
Szerokość dna 1,48 m
Wysokość kadłuba 0,66 m
Wysokośc burty 0,70 m
Zanurzenie 0,06-0,12 m
Masa własna łodzi 350 kg
Maksymalna ilość załogi 8 osób
Maksymalna moc silnika

44,2 kW / 60 KM

Certyfikat

PRS kategoria projektowa C

 

UWAGA! ŁÓDŹ MOŻE BYĆ WYPOSAŻONA W ELEMENTY I OSPRZĘT INNY NIŻ PODANY POWYŻEJ. W TAKIM PRZYPADKU DOBÓR NIEZBĘDNYCH ELEMENTÓW USTALANY JEST INDYWIDUALNIE.  PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY LUB MAILOWY.